Kaip JAKO gamina protingiau, greičiau ir geriau?
Pirkėjai tikisi kokybės, kai moka uždirbtus pinigus už bet kokias prekes. Daugelis prekės ženklų išnyko į istoriją, nes verslo savininkai nepripažino šio vieno paprasto fakto. JAKO nuolat tobulina savo gamybos procesą, kad būtų greitesni, protingesni ir vis tiek klientams teiktų aukštos kokybės produktus už prieinamą kainą.
Truputis istorijos
Jako AG yra Vokietijos sportinės aprangos įmonė, įsikūrusi Hollenbacho rajone Mulfingene, Badenas-Viurtembergas. Kompaniją Rudi Sprügel įkūrė 1989 m. Stachenhauzene. Jako siūlo aprangų linijas komandoms, žaidžiančioms futbolą, rankinį, krepšinį, tinklinį ir kitas sporto šakas.
Jako komandas aprūpina įranga nuo 1989 m. Pradžioje pradėjo aprūpinti sporto komandas, esančias geografiškai tarp Jagst ir Kocher upių. Jako yra atstovaujamas daugiau nei 40 šalių.
Greitesnis be kompromisų kokybei
Nuolatinis augimas yra susijęs ne tik su daugiau produktų gaminimu. Tai taip pat yra kokybės palaikymas ir gerinimas. JAKO turi savo požiūrį, kaip juos išlaikyti viršuje.
JAKO pristato robotų technologijas kaip būdą optimizuoti gamybos procesą ir padidinti gamybą. Pradedant gamykla Hollenbach, Vokietijoje, visiškai automatizuotas įrenginys bus atidžiai stebimas, siekiant įsitikinti, kad visi gaminami produktai atitinka bendrovės nustatytus standartus.
JAKO Atstovai teigia:
„Mes bėgsime šį maratoną tikrai greitai, tačiau mūsų vizija yra tai, kad norime turėti decentralizuotą, lankstų gamybos tinklą, galintį reaguoti vietoje į vartotojų poreikius. Mes pradėjome tai nagrinėti gana seniai ir pajudėjome nežiūrėdami tik į produktų inovacijas, kas tradiciškai būdinga mūsų pramonei. Mes bandėme labiau pažvelgti į naujoves ir įgydami patirties, stengdamiesi pradėti didinti vertes“
Jei pasiseks, ši technologija padės įmonei lengviau numatyti klientų poreikius ir būti pasirengusiems ją patenkinti.
Kas laimi? Klientas.
Nors JAKO naudoja strategiją, kuri tam tikra prasme yra panaši į kitų, skirtingi jų požiūriai žadą pranašumą tiems, kuriems svarbiausia: klientams. Neapsiribodami tik klientų bazės išlaikymu, JAKO tobulina savo esamą platformą ir atnaujina operacijas, kad galėtų pasiekti dar daugiau pirkėjų.
Klientui tai reiškia galimybę prieiti prie didesnės įvairovės, mėgautis greitesniu pristatymu ir galbūt net gauti geresnes kainas darant dažnesnius užsakymus.
Investicijos į naujas technologijas ir naujų partnerysčių kūrimas JAKO galiausiai sustiprins pačių veiklą.
0 komentarai