5 patarimai žaidžiant futbolą lietingu oru

Kai griaustinio debesys užtemdo dangų ir pradeda lyti, tai gali pakeisti kaip treniruojatės ir ką turite dėvėti treniruotės metu. Jei turite tinkamą aprangą ir bucus net ir treniruotės blogiausiomis oro sąlygomis gali būti linksmos ir produktyvios. Peržiūrėkite mūsų penkis patarimus, kaip treniruotis lietingu oru.
Futbolas lietingu oru

Grifai

Jei stipriai lyja ir lauke drėgna, svarbiausias daiktas, kurio jums reikės, yra tinkama avalynė. Netinkama avalynė gali paslysti ir neleisti stabliai jaustis visoje aikštėje bandant keisti judėjimo kryptis.

Žaidėjai, ieškantys geriausio sukibimo palaikymo ir stabilumo drėgnu oru, turėtų išbandyti minkštus žemės grifus. Minkšti grifai yra ilgi, dažnai metaliniai kurie yra skirti geram sukibimui šlapiuose, purvinuose žolės laukuose.

Neperšlampama striukė

Akivaizdu, kad per lietaus treniruotes norėsite jaustis kiek įmanoma sausiau. Raskite tinkamą striukę nuo lietaus. Nors galite norėti, kad storesnė striukė sušildytų jus, ji tik sulėtins jūsų darbą ir apribos judrumą, ypač jei ji prisigers daug vandens.

Lietaus striukės, tokios kaip JAKO Team ar JAKO Striker 2.0 yra pritaikytos vandeniui. Jos atlaiko lietaus lašus ir palaiko juos išorėje taip neleisdamos kūnui sušlapti.

Termo kelnės

Net vasaros metu nedidelis lietus karštą dieną gali paversti vėsiu. Norėdami išlaikyti šilumą, užsidėkite termo kelnes. Mes siūlome JAKO Comfort 2.0 vaikinams ir  merginoms. Kartais drėgnu ar šaltu oru sunkiausia yra tiesiog išeiti iš namų ir sušilti, tačiau, kai tik tekės kraujas, jausitės gerai. Ir būtent tada jūs galite būti šiek tiek ambicingesni išmušinėdami kamuolį čiuožiant - jei lauke jaučiate slidumą.

Apatiniai marškinėliai

Dėvėkite apatinius marškinėlius ilgomis rankovėmis, o po to užsidėkite treniruočių bliuzoną ant viršaus. Jei tikrai šalta ir drėgna, užsivilkite marškinėlius ilgomis rankovėmis ir lengvą striukę. Pirštinės taip pat gali padėti. Diego Costa dėvėjo pirštines nesvarbu kokiomis sąlygomis jis žaisdavo „Chelsea“. Nedvejodami dėvėkite kepurę, nes, kaip sakoma, šiluma palieka kūną galvos viršuje. Vėlgi, kai tik sušilsite, tiesiog nusimkite viršutinę aprangą ir kepurę.

Išlikti sveikiems

Žiemos mėnesiais ar lietingu metų laiku dar svarbiau yra valgyti teisingai ir gauti daug skysčių prieš ir po treniruotės. Šaltas ir drėgnas oras gali daug iš jūsų atimti, o nesirūpindami savo sveikata greičiau susirgsite. Tinkamai valgyti ir pakankamai miegoti yra svarbiausia ištisus metus, bet ypač žiemą. Po treniruotės išgerkite puodelį karštos arbatos, kad sušildytumėte savo kūną. Ir įsitikinkite, kad nusirengėte visą šlapią sportinę aprangą, kai tik treniruotė baigėsi. Galiausiai į bucus įdėkite laikraščius, kad greičiau susigertų vandens perteklius.

Palikite komentarą

Vardas .
.
Žinutė .