Ar mes judame link futbolo marškinėlių be sponsorių logotipų?

Čia, JAKO, mes visada stebime rinkos pokyčius, naujienas. Vienas prekės ženklas, kuris neseniai atkreipė mūsų dėmesį, yra „Paddy Power“. Galite pamanyti, kad atsakymas į pavadinimą yra šiek tiek painus... Norėdami, kad jis būtų prasmingas, turime grįžti į 1976 m..

1976 m. Kettering Town FC buvo pirmasis Anglijos klubas, dėvėjęs futbolo marškinėlius su rėmėjų ant krūtinės. Jie pasirinko vietinį verslą „Kettering Tires“ kaip savo partnerį už nuolankią „keturių skaičių sumą“. Tačiau Futbolo Asociacijos tai nesužavėjo ir jie pagrasino 1000 svarų sterlingų bauda. Deja, jiems nepavyko pritraukti kito rėmėjo ateinančiais metais. Analizuojant situaciją, Liverpulis buvo pirmoji aukščiausios lygos komanda, kuri ant marškinėlių uždėjo prekės ženklą. „Hitatchi“ 1977 m. (Tais metais, kai „Liverpool“ laimėjo Europos taurę), o tada netrukus visa Europa pasekė šiuo pavyzdžiu.

Galite lažintis, kad „Ketting Tyres“ susitarimas buvo lašas vandenyne, palyginti su dabartiniu „Manchester United“ 47 mln. Svarų sterlingų per metus sudaryta partneryste su „Chevrolet“.

2017/2018 m. „Premier“ lygos sezono pradžioje mes pirmą kartą buvome supažindinti su rėmėjais ant marškinėlių rankovių. Tai buvo didžiulis pokytis ir visi norėjo gauti iš to pinigų. Prekiniai ženklai, pradedant „Western Union“ (Liverpool), „Nexen Tyres“ („Man City“), „Angry Birds“ („Everton“), „JD Sports“ (Cardiff and Brighton), „Virgin Media“ (Southampton) ir daugelis kitų įsitraukė. Tačiau nuolatiniai futbolo gerbėjai jautė, kad tai buvo per daug ir tik dar vienas būdas prekės ženklams reklamuotis jau pinigų alkanoje pramonėje.

Žiūrint į dabar, 2019/2020 sezone. Mes tikimės, kad dar daugiau prekės ženklų pasinaudos marškinėlių rėmimo galimybėmis. Pavyzdžiui, „Man City“ jau turi matomus partnerius „Puma“ (marškinėlių gamintojas), „Etihad“ (marškinėlių rėmėjas) ir „Nexen tyres (rankovių rėmėjas), tačiau šiais metais žengia žingsnį toliau, pridengdamas marškinėlių nugaros dalį rėmėjo (aukščiau žaidėjų vardų) pasauliniu planšetinio kompiuterio partneriu „Tecno“.

Ar tai per daug? Ar tai tiesiog pasaulis, kuriame gyvename dabar?

Kompanija, kuri siekia panaikinti beprotybę, yra „Paddy Power“. Žinomi dėl savo siaubingų triukų, jie „trolino“ rinką fotografuodami didžiulę „PADDY POWER“ netikrą vištieną, šalia naujų „Huddersfield Town“ marškinėlių. Buvęs „Crystal Palace“ valdybos pirmininkas Simonas Jordanas teigė, kad tai buvo „genialus rinkodaros kūrinys“. Futbolo Asociacija susisiekė, norėdama iškelti jų susirūpinimą, tik norėdama pasakyti, kad tai viso labo buvo išdaiga. Lažybų bendrovė sukūrė kaskadininką vykdydama kampaniją „Gelbėk mūsų marškinėlius“, kurioje ji ragina prekės ženklus nustoti remti „šventus“ futbolo marškinėlius, įskaitant konkurentus iš savo pramonės (pusę „Premier League“ komandų dabar yra remiamos lošimų įmonių). Dėl to „Paddy Power“ „nepalaikys“ komandos ir atsisakys savo vietos ant Huddersfieldo miesto marškinėlių priekio bei ragina kitus daryti tą patį. Naujausias„Huddersfield“ rinkinys buvo pademonstruotas 2019 vasarą, be sponsorių ant marškinėlių! „Paddy Power“ sako, kad tai yra jų būdas „grąžinti“ duoklę gerbėjams.

Taigi kokia yra ateitis? Kaip gerbėjas, ar norėtumėte, kad jūsų komanda užpildytų savo marškinėlius vis daugiau prekės ženklų, kaip ir „F1“ apranga? (Bent jau tai šiek tiek padėtų susimokėti už jūsų paskutinio sezono 20 įvarčių puolėją). Arba norėtumėte, kad jūsų komanda taptų „neparemta“ ir sugrąžintų 70-ųjų pradžios dizainą? Kad ir kas nutiktų, rinkodaros specialistai atkreipia dėmesį - „Paddy Power“ šia išdaiga įmušė įvartį ir vėl sukėlė fantastišką žinomumą apie savo prekės ženklą.

 

Palikite komentarą

Vardas .
.
Žinutė .