Rudens bėgimo aprangos gidas

Dienos tampa šaltesnės, tamsesnės ir drėgnesnės, todėl gali būti sunku išlikti motyvuotiems išeiti bėgioti. Jau neminint rūpesčių likti matomiems ir nepaslysti ant šlapių lapų ir purvo, be abejo, ruduo gali būti sudėtingas metų laikas.

Taigi, jei nenorite trauktis iš sporto lauke, tai yra viskas, ką reikia žinoti norint išlikti šiltiems ir sausiems lauke šį rudenį.

Bėgimo Apranga

Kojinės

Karštos ir prakaituotos kojos paprastai reiškia pūsles, nes Jūsų bato drėgmė sukelia trintį. Nors kvėpuojantys bėgimo bateliai yra gyvybiškai svarbūs. Dėvėdami tinkamas kojines sumažinsite skausmingumo ir trinčių riziką.

Investuokite į gerą porą techninių bėgimo kojinių, kad jūsų pėdos būtų vėsesnės ir drėgnesnės. Ypatybės, į kurias reikia atkreipti dėmesį, yra techniniai ir prakaitą šalinantys audiniai, tinklinė ventiliacija po arka, taip pat plokščios siūlės ir tvirtas tvirtinimas.

Jei bėgate takais, eikite prie kojinių, uždengiančių kulkšnis, kad apsisaugotumėte nuo purvo ir išvengtumėte nešvarumų, pavyzdžiui, šakelių ir akmenų, įsiskverbimo į jūsų batus, sukeliančių diskomfortą ir pūsles. Merino vilna idealiai tinka kojinėms, nes vilna natūraliai praleidžia prakaitą ir reguliuoja temperatūrą. Tai taip pat natūraliai antibakterinis.

Sportinė Apranga

Viena iš lengviausių klaidų, kurią galima padaryti bėgiojant rudenį, yra per daug apsirengti. Nors mintis apsirengti šiltai vilioja, tačiau po pirmo kilometro galite lengvai perkaisti.

Raktas norint išlikti sausam ir patogiam, nepriklausomai nuo oro sąlygų, yra turėti tinkamus apatinius drabužius.

Rinkdamiesi tinkamus apatinius audinius, drėgmė nepateks ant kūno, išlaikant geriausią temperatūrą. Visada rinkitės prakaitavimą skatinančią, greitai džiūstančią ir kvėpuojančią aprangą, kuri padės jums vėsti ir patogiai bėgioti. Norėdami išvengti nemalonaus pojūčio ant odos, ieškokite tinklinių medžiagų, kuriose būtų oro srautas. 

Venkite medvilnės; ji ne tik sulaiko šilumą, bet ir sugeria prakaitą, sulaikydama drėgmę ant jūsų odos.

Kai šalčiau, pridėkite bliuzoną ant savo pagrindinio apatinių drabužių pasirinkimo, kad gautumėte maksimalią šilumą ir našumą, pridėdami striukę šaltomis ir drėgnomis dienomis.

Bėgimo Apranga

Striukės

  • Jūsų striukė turi apsaugoti nuo lietaus ir vėjo, todėl ieškokite vandeniui ir vėjui atsparių bėgimo striukių. Tokios savybės kaip juostinės siūlės ir vandens nubėgimas yra būtinos.
  • Tinkama vandeniui atspari bėgimo striukė vis tiek atitraukia prakaitą ir turi ventiliaciją, kad ji galėtų kvėpuoti.

Apatiniai

  • Jūsų apatiniai lietingą dieną gali viską pakeisti, o mes kalbame ne tik apie liemenėles, tai tinka ir vyrams.
  • Venkite medvilnės, kad sumažintumėte trynimosi ir nemalonaus bėgimo riziką.
  • Ponios, rinkdamiesi nepriekaištingą sportinę liemenėlę, visada atkreipkite dėmesį į prakaitavimą skatinančią ir kvėpuojančią medžiagą.

Šortai ir kelnės

  • Ruduo vis tiek gali būti tinkamas oras šortams, nebent esate linkęs labai atšalti. Jei nerimaujate dėl šlaunų nubrozdinimų, rinkitės šortus „du viename“ su įtemptu vidiniu trumpu ir laisvesniu sluoksniu virš viršutinio sluoksnio.
  • Jei tampres pasirenkate lengvas ar plonesnio audinio, vargu ar jums dar reikės termo kelnių, nepaisant to, kas gali jaustis išeinant iš durų.

Pirštinės

Šaltesnėmis dienomis pirštams lengva nušalti. Išbandykite lengvas bėgimo pirštines, kad šiluma išsilaikytų.

Kepurė

Kepurė yra puikus būdas išlaikyti jūsų ausis šiltas. Norėdami užtikrinti, kad jūsų kepurė būtų prakaitą išleidžianti ir kvėpuojanti, rinkitės tokius techninius audinius kaip vilna.

NEPAMIRŠKITE - trumpėjant dienoms svarbu išlikti matomiems, kad būtumėte saugūs. Ryškus matomumas yra būtinas, nesvarbu, ar tai atspindinti jūsų striukės ir batų detalė, ar atspindintys kombinezonai ir juostelės iki mirksinčių LED lempučių.

Pasirinkite patogiausią variantą, kad maksimaliai išnaudotumėte savo rudens bėgimą.

 

Palikite komentarą

Vardas .
.
Žinutė .