10 patarimų kaip padaryti bėgiojimą šaltu oru pakenčiamą

10 patarimų kaip padaryti bėgiojimą šaltu oru pakenčiamą

Laikykitės šių 10-ies patarimų jog išvengti traumų ir išlikti šiltiems jog Jūsų bėgimas žiemą nepalaužtų.

Žiemos bėgimas yra iššūkis: negalite tiesiog palikti savo namų, kai lauke -25 laipsniai, vėjas ir pradėti bėgioti. Žemesnė temperatūra nei 30 laipsnių dažniausiai surakina jūsų kūną ir galūnes paverčia ledinėmis, sąnariai sustingsta ir raumenys sustangrėja, todėl bėgant šaltu oru reikia specialaus pasiruošimo. Tokiu būdu galite gerai pasirodyti, išvengti traumų ir iš tikrųjų tuo mėgautis.

Pirma, greita pastaba: tam tikru momentu iš tikrųjų per šalta bėgti.

JAKO Bėgimo Apranga

Pavyzdžiui, kai yra žemiau 17 laipsnių ir vėjas. Nerekomenduojame to daryti dėl sveikatos priežasčių, tokių kaip hipotermija, nušalimai atvirose vietose ir padidėjusi širdies priepuolio tikimybė (jei jums gresia pavojus). To daryti tiesiog neverta.

Bet jei nėra per daug skausmingai šalta ir norite bėgti po atviru dangumi - tikrai, sėdėjimas namuose ir nieko neveikimas daro savo, tada viskas, ko reikia, yra tinkamas pasiruošimas.

Perskaitykite patarimus, kad nesušaltumėte, kai lauke šalta.
  1. Viduje atlikite gerą apšilimą.

Jei prieš eidami į lauką paprastai skubate padaryti apšilimą greitai per penkias minutes, padarykite - 15 minučių.

Praleiskite papildomą laiką, kad tikrai atsipalaiduotų raumenys ir sąnariai, o kūno temperatūra pakiltų iki lengvo prakaito. Tokiu būdu, kai įžengsite į šaltį, kūnas nesijaus taip blogai ir raumenys nebus taip įsitempę.

Jei tenka daryti apšilimą lauke, dėvėkite papildomą, lengvai nuimamą aprangos sluoksnį, pavyzdžiui, lengvą bliuzoną, kurį vėliau galėsite perrišti per juosmenį.

  1. Laikykite galvą ir rankas šiltai.

Nors įrodyta jog teorija, kad jūs prarandate daugiausia šilumos per galvą yra klaidinga, vis tiek yra labai gera mintis, kad jūsų galva ir ausys būtų šiltos šaltyje.

Dėvėkite storą kepurę ar ausines, kurias taip pat lengvai įsidėsite į kišenę, jei sušilsite. Taip pat mūvėkite pirštines. Neįsivaizduoju, kaip žmonės gali bėgioti be pirštinių, kai lauke šąla. Net su pirštinėmis jūsų pirštai ilgainiui sušąla ir sustingsta.

Raskite keletą JAKO sportinių stilių paspaudę čia, kad galėtumėte išlaikyti savo kasdienius aksesuarus atskirai nuo bėgimo.

  1. Dėvėkite šildantį sluoksnį sluoksnį.

Apatiniai drabužiai idealiai tinka bet kokiam šalto oro bėgimui, nes jis jus sušildo taip, kaip storas kailis, tuo tarpu jis yra žymiai mažiau varžantis judesius, be to, jis pašalina drėgmę.

Dėvėkite apatinius drabužius ir viršuje ir apačioje. Raskite puikius JAKO pasiūlymus čia.
  1. Dėvėkite batus su sukibimu.

Geriausia, jei bėgate keliu, kuriame nėra sniego ir ledo.

Vis dėlto, jei bėgate sniegu, dėvėkite batus su geru sukibimu ir apsauga ir derinkite juos su šiltomis, patogiomis kojinėmis, kurios palaiko kojų sausumą. Be to, būkite susikaupę - kelyje greičiausiai bus slidžios vietos. Avalynės prekės ženklai išleidžia sportinius batelius, specialiai sukurtus žiemos bėgimui.
  1. Renkitės šiek tiek mažiau.

Jūs turėtumėte apsirengti dėl šilumos, bet neturėtumėte rengtis taip, jog koptumėte į Everesto kalną.

Bėgant kūno temperatūra pakyla – dėvint per daug drabužių bus beprotiška karšta.

Užtat renkitės šiek tiek mažau: jei lauke yra 0 laipsnių, apsirenkite taip, lyg būtų 10. (Reguliavimas 10 laipsnių yra gera taisyklė.) Kai pradėsite bėgioti, sušilsite, kad kompensuotumėte. Nebent tuo metu yra šalta ir vėjuota. Tokiu atveju tinkamai supakuokite save arba pasakykite „tiek to“ ir likite viduje su puodeliu arbatos.

  1. Būkite aerobinėje zonoje.

Tavo širdis plaka greičiau, kai šalta, o tai suintensyvina bet kokį lauko bėgimą.

Taigi, nebent treniruojatės konkrečiam renginiui, šaltas oras nėra pats geriausias laikas nukreipti savo vidinį Usaino Boltą.

Išvenkite papildomo streso savo kūnui, likdami aerobinėje zonoje (apskaičiuokite tikslinį širdies ritmą, jis keičiasi priklausomai nuo jūsų amžiaus).

Tai jausis lėčiau nei esate įpratę, bet vis tiek gausite tą pačią naudą. Jį naudokite norėdami pagerinti savo būklę, išlaikyti bėgimo raumenis ir tiesiog mėgautis lauke kartu su bėgimo partneriu ar vienumoje.
  1. Likite hidratuoti.

Galbūt neprakaituosite, kai yra 10 laipsnių šalčio, tačiau hidratacija vis tiek yra svarbi. Gerkite skysčius prieš bėgimą, jo metu ir po jo.

  1. Limituokite bėgimo laiką.

Laikykite bėgimą nuo 30 iki 60 minučių.

Labai patyrę bėgikai gali padaryti šiek tiek daugiau, tačiau po 90 minučių rizikuojate pakenkti savo imuninei sistemai. (Maža to, tiek laiko praleidimas šaltyje tiesiog nėra smagu.)
  1. Užbaikite bėgimą greitai.

Kūno temperatūra greitai sumažės, kai baigsite bėgimą, todėl pasiruoškite iš anksto.

Sumažinkite atstumą nuo bėgimo pabaigos iki šiltos vietos. Jei sugebėsite baigti bėgimą prie savo durų, puiku; jei teks važiuoti namo, pasidarykite jog automobilyje lauktų stora striukė ir karšti gėrimai.
  1. Laikykitės.

Kadangi jus domina bėgimas šaltu oru - sniegas, šlapdriba ir šalčio tempai Jūsų neįveikia - Jūs tikrai esate atsidavę.

Taigi, net jei jūsų pirmasis šalto oro bėgimas yra stebėtinai slogus, kitas bus geresnis. Jei net ir jums pasidarytų per sunku, visada galite bėgti viduje. Šiais metais sporto salės yra retai atidarytos, tačiau bėgimo takelis atliks šį darbą iki pavasario.

Palikite komentarą

Vardas .
.
Žinutė .